Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~sequence | użytkownik

imię i nazwisko adresPzn zarejestrowany04.04.2007 @15:37:52 ostatnio na stronie05.10.2009 @19:50:28



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty16 komentarze112 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Kwaku    21.11.2007 @02:06:51
no niby tak
ale graty za dd na devie
~qedar    20.11.2007 @16:22:50
gratuluje dd na deviantart ;f
_______
portfolio: http://www.radekziober.tk
kobieta ma w torebce wszystko oprócz bułki do zagryzania sera
~Kurak    20.11.2007 @14:31:57
dzięki
_______
To co napisałem powyżej możesz mieć głeboko w d*pie, ale ja też mam to w d*pie że Ty masz mnie w d*pie!
Na przeciw Loży Szyderców!

 3249553 :: http://www.kurak.net :: http://kurak.net/blog/
~Kurak    20.11.2007 @14:10:47
spoko .. .czekam bo jestem ciekaw co wymyślisz ... a propoz, gratki DD na Devie
_______
To co napisałem powyżej możesz mieć głeboko w d*pie, ale ja też mam to w d*pie że Ty masz mnie w d*pie!
Na przeciw Loży Szyderców!

 3249553 :: http://www.kurak.net :: http://kurak.net/blog/
~lukaszieba    19.11.2007 @21:30:48
oki a wracajac do projektu to całkiem fajny <ok>
~FairFaX    19.11.2007 @21:15:31
trzeba bylo od razu pisac, ze to nie jest do wdrozenia, tylko treningowa, albo cos tego typu.

wowczas uniknalbys takiego zamieszania
_______
http://www.tproject.pl - tproject.pl
~uaika    19.11.2007 @20:28:39
ciagle jestem zdania, ze { niepotrzebny

I kobieta zle wycieta, ale ogolnie bardzo efektowne!
Dopracuj i bedzie cacy
~solider    19.11.2007 @15:03:53
aa looz : )
Ja tez sie niedlugo w panorame
wypasoazam ( chyba w piatek
tato kupi ; ] ) dlugo siedzisz juz w
webdesignie ?
~FairFaX    19.11.2007 @14:34:27
sam od ponad roku siedze przy laptopowej 17 i korzystam z 1440x900, ale przy projektowaniu trzymam sie standardow 1024x768, a ostatnio panel pisalem pod 800x600.

To ze masz taka wysoka rozdzielczosc nie powinno w jakikolwiek wplywac na standardy w webdesignie.
_______
http://www.tproject.pl - tproject.pl
~lukaszieba    19.11.2007 @12:44:17
tylko jaki % użytkowników ją ma? nadal standardem jest 1024x768px wiec szerokość strony nie powinna być większa niż 1000px żeby nie rozjeżdżała sie pod FF, IE6 (cukierkowy i normalny), IE7 , Opera... przemyśl to
~boreq    15.11.2007 @14:25:39
Stary, podpalasz się jak jakiś dzieciak. O co ty się rzucasz? Co mnie interesuje na co chcesz poświęcać czas, a na co nie. Co mnie interesuję wyimaginowana funkcjonalność twoich pseudo-stron? To jest digart.pl: tu się liczy layout, wygląd, styl, kreatywność, a nie jakieś ideologiczne dyrdymały. Skoro już wspomniałeś o funckjonalności, to Cię spytałem czy masz już swój kod tej strony? I znów bunt: "jak to? nie mogę użyć Joomli?!". Możesz, mój chłopcze, ale raczej nie gadaj o tym głośno na digarcie, bo trochę wiochą pachnie. Zrób coś SWOJEGO, a potem atakuj tym cały świat. Widzisz, strony www to o tyle specyficzne medium, że oprócz GFX ważne jest, jak ta stronka jest poskładana w kodzie. Jak narazie widziałem więcej źle zrobionych stron przy pomocy wynalazków typu Joomla niż dobrych. Pachnie to taką amatorszczyzną jak robienie stronki w Wordzie lub Front Page'u. Sorry, ale trochę to amatorszczyzna. Miłościwie nastały nam czasy, że byle patałach potraffi pościągać żelowe lub szklane przyciski z jakichś darmowych repozytoriów, a potem jaki dumny jest, że sobie stronkę zrobił? Świetnie - tylko... nie publikuj tego na digarcie Pozdrawiam!
~Berith    05.11.2007 @17:42:01
oj xP ale to porażka z tą ramką ...
_______
Nie, nie mam problemów z piciem, oprócz momentów kiedy nie mogę się upić
~Berith    05.11.2007 @07:12:41
a co to za różnica - ja nie jestem pro [lol i to na bank ... w żadnej dziedzinie], ale heh - jakieś zasady trzeba mieć i się ich trzymać
_______
Nie, nie mam problemów z piciem, oprócz momentów kiedy nie mogę się upić
~Berith    04.11.2007 @08:08:18
eee ... no wiesz nie powiedziałbym ... btw. nie wrzucaj projektów z ramką na digart bo to głupota :/ jak chcesz wysyłać klientom takie to wysyłaj [chociaż to też mało PRO jest ...]
_______
Nie, nie mam problemów z piciem, oprócz momentów kiedy nie mogę się upić
~2Dami2    03.11.2007 @20:15:32
Głównie stockxpert i istockphoto. Czasem dreamstime, fotolia
~Hype    03.11.2007 @19:45:12
dzięki za uwagi

pozdro

PS akturat dobrze mi sie pracuje w klimatach hh od jakiegoś czasu planuje zrobić coś innego
ostatnio edytowane: 2007-11-03 19:48:13
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
^cycu19    03.11.2007 @18:05:14
tak w BG jest noise ;] a Pani to twarz firmy farouk więc dotałem od zleceniodawcy ^^
thx
~Hype    03.11.2007 @17:33:52
bo widzisz: nie można dla każdej produkcji zrobić takiej samej okladki.. np plyta "Molesty' nie może mieć takiej samej okladki jak "Enya".. a tamte okladki są zbliżonym poziomie technicznym co moja

btw nie będe już Ci odpisywać.. jesteś strasznie ulomny mam dość tej rozmowy <LOL>
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~2Dami2    03.11.2007 @15:25:24
stockxpert.com
~Hype    03.11.2007 @15:18:58
a na jakiej podstawie twierdzisz, że są lepsze skoro nie masz obeznania w coverach?

żal żal żal :P
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~Hype    03.11.2007 @14:04:11
i powiem Ci, że jesteś burakiem... śmeje sie "zaraz obskoczysz wszystkie moje digarty zostawiając za sobą "przeciętne"... i co ty zrobileś? jak maly gnojek zrobileś to... nie wiesz nic o coverach.. nei robisz okladek cd.. i co ty mi mówisz, że to jest "przeciętne"? prawda jest taka, że jeżeli 10 osób pisze, ze to bardzo dobra praca to TY robisz to tylko z gówninej zawiści.. serio mam takich jak ty gdzieś... mówie, że mnie kij obchodzą posty napisane z zawiści.. więc po co to robisz?? powiem Ci:

Bo jesteś durnym dzieciakiem; wkurzasz sie po nic... ja pare zlych ocen... i mam to gdzieś bo ludzie doceniają moje prace.. mam zamówienia.. zgarniam propsy.. zobacz inne komenty na moim profilu.. prace same pozytywy... więc sie zastanów nad swoją postawią...

i nie ośmiszaj sie więcej.. tylko o tyle Cie prosze
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~Hype    03.11.2007 @13:59:30
Cale szczęście, że daleś sobie siana z tymi żalosnymi tekstami naprawde żal mi Cie stary.. ale ok.. ja nie będe wchodzić na ten profil i dawać Ci gównianych ocen tak jak Ty mi (bo sie ośmieszasz.. pokazujesz, że jesteś malym gówniarzem i tyle)... poprostu olewam Cie i już... jak tylko znowu Ci jakiś kompleks wyskoczy to dawaj na mój profil i daj jakąś ocene do mojej pracy.. wkrótce pierwszo ligowe produkcje zapraszam.......

Znowu pokazaleś, że nic nie wiesz o layoutach.. nie wszystkie strony mają być praktyczne jak np hip-hop.pl.. to jest typowa strona dla Artysty.. flash i pokaz.. ty tego nie rozumiesz bo jesteś schematyczny.. robisz prace na jedno kopyto i sie tym jarasz.. widze twoją nową prace.. jest nudna.. szczerze mówiąc to nikt nie będzie tam zaglądać.. bo to jest monotonne.. brak kolorów.. przypomina takie strony-reklamy, które czlowiek zamyka po 3 minutach... ale rób jak chcesz mnie to (.......) obchodzi...

do widzenia

a tym czasem radze nie zawracać mi glowy
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~Hype    01.11.2007 @15:29:40
Czy ja mówie, że jestem najlepszy? nie.. ja mówie, że jestem lepszy od ciebie
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~Hype    01.11.2007 @15:25:24
w ogóle to absurdzobacz to swoje badziewiaste strony: nudne.. źle powycinane.. nie przyciąga uwagi... a ty nawet nie wiesz jak zrobić taką strone jak ta na moim profilu..... zalecam leczenia sie z "kompleksu gwiazdora"... bo jesteś żałosny.. już widze jak sie pocisz i walicz swoimi piąstkami po klawiaturze bo jakiś gość śmial skrytykować twoje dzielo! ojojoj a ty na to "a ja mu dowale! napisze bzdure i tyle hahaha" a nie widzisz, że ten czlowiek ma Ciebie i takich jak TY glęboko gdzieś
ostatnio edytowane: 2007-11-01 15:25:56
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~Hype    01.11.2007 @15:17:37
i przypominam Ci, że czynisz to wszystko z zawiści...........

Jesteś zakompleksionym dzieciakiem, który odgrywa sie za ocene.. no bo przecież jesteś najlepszy! zrobileś slaby projekt: ta babka jest źle wycięta a blask wygląda dziadowo, fonty za duże.. takie ukośne pojawiają sie na wielu stronach


A TY nawet nie wiesz jak zrobić taka strone jak moja mówiesz, że to brushe a tak sie skada, że ich tam nie ma.. to jest illustroator (taki program :D) oraz ręczne tagi, graffiti...

w dodatku zobacz co ty robiszpierniczysz bzdury a zobacz: moje projekty są oceniane na 90% twoje na 70 max.. więc zamilcz i nie pisz na moim profilu bo naprawde mdlo sie robi jak czytam twoje marne wypocine napisane pod wplywem kompleksów.. bo jak mówilem: robisz to z zawiści za ocene...


A TERAZ ZAMILCZ :D
ostatnio edytowane: 2007-11-01 15:22:39
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt